Lite funderande ang bränslesystem

Funderar lite vilken setup jag ska köra på bränslefronten, men jag tror jag har klurat fram en start.

2 st Bosch 044
Nuke Y kors
Nuke btr
Nuke bränslefilter
Bosch 1700 cc spridare

044 sitter monterade under fuelcell och matar fram till Y kors som sen går ihop till en an 10 slang som går fram till motorutrymmet där jag kommer sätta bränslefiltret för att kunna byta det smidigt.
Sen går det vidare från filter till fuelrail där jag ska köra med Bosch 1700 cc spridare som bara funkar med E85.
Sen är det returen som är an8 vilket ska koppla in i Nuke btr som kommer sitta på torpedväggen .
Sen efter btr går an8 slangen bak till tanken igen.


Kommentarer
Postat av: DKW from Hell

Ser bra ut! Nu är det bara resten kvar! :-)

2011-11-20 @ 17:22:13
URL: http://dkwfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0